Гаранционни условия - Bellissima.bg

Гаранционни условия

 

Гаранционна поддръжка

 

Всички продукти на Imetec, закупени от сайта Bellissima.bg, имат гаранция от 2 години, предоставена от фирмата-вносител чрез мрежата на България Сервиз Груп. Гаранцията се удостоворява чрез гаранционна карта с фискален бон (или фактура при заявена желание и предоставени данни).


Ако в рамките на гаранционния срок възникнат дефекти по продукта при правилната му употреба съобразно инструкциите за експлоатация, вие можете да направите рекламация. За целта трябва да представите продукта в оторизиран сервиз от мрежата на България Сервиз Груп (тел. 07001 0218 от цялата страна на цената на един градски разговор). Ако продуктът не може да бъде поправен в сервиза, ще бъде съставен протокол, който трябва да изпратите заедно с продукта и старата гаранционната карта до КОЛОРИТЕ ЕООД по един от следните начини:

 

- до поискване в офис на Еконт, София - Младост 1
- до поискване в офис на Спиди, София - Младост 1, бул. "Йерусалим"
-
по пощата на адрес: София 1618, ул. "Света Екатерина", бл. 79, ап. 13

 

За София, подмяната може да се направи от наш куриер, като той ще дойде на място, за да вземете стария уред и да донесе нов.

 

Връщането на продукта ще бъде за ваша сметка, затова изберете най- икономичния за вас вариант. Ние препоръчваме да използвате услугите на някой пощенски оператор, които са сравнително бързи и на доста ниска цена.

 

Ако в складовете на вносителя има наличност от вашия модел, ние ще ви изпратим нов уред в рамките на 5 работни дни от получаването на стария уред с документите към него. За изпращането до вас ползваме услугите на Български пощи или друг пощенски оператор, като уредът трябва да бъде взет от пощенска станция. Ако искате да изпратим новия уред по друг начин, моля укажете го в бележка до нас при изпращането на стария уред, в писмо по е-мейла или по телефона. В този случай доставката ще бъде за ваша сметка.

 

 

Връщане на дефектен или неработещ при доставката продукт

 

Ако при доставката му, поръчаният от вас уред не работи или има друг очевиден дефект, вие можете да ни го върнете в рамките на 7 работни дни от получаването му.

 

За София


За връщане от София, молим да се свържете с нас на тел. 088 651 7950
и нашият куриер ще ви посети отново, за да направи замяна на уреда.

 

За страната

 

За връщане на неработещ уред от страната, молим да го изпратите до Колорите ЕООД по един от следните начини:

 

- по пощата на адрес: София 1618, ул. Св. Екатерина, бл.79, ап.13
- до поискване в офис на Еконт, София-Павлово, чрез пощенска услуга,
- до поискване в офис на Спиди, София-Аму Буе, чрез икономична услуга от офис до офис,


В този случай е добре да се свържете с нас по телефона, по скайп или по ел. поща, за да ни уведомите за възникналия проблем и да се уверите, че сте адресирали пратката правилно до нас. Разходите за връщането й ще са за наша сметка, ако е направено по указания по-горе начин.

 

След като получим върнатия продукт, ние ще проведем тест и оценка на рекламацията ви. Ако рекламацията ви е основателна, ние ще ви изпратим нов продукт в рамките на 5 работни дни от получаването на неработещия. Разходите за повторната доставка също ще са за наша сметка.

 

 

Отказ от поръчани продукти

 

Имате право да се откажете от поръчаните продукти в срок от 14 дни от получаването им и да ги върнете, ако че не са нарушени целостта на опаковката и търговският им вид и не е застрашена тяхната изправност. В този случай разходите за връщането на продукта ще бъдат за ваша сметка. Ако сте ползвали безплатна доставка за поръчката си, нейната цена ще бъде приспадната от сумата, която ще ви възстановим.

 

Върнатият продукт заедно с всички съпровождащи документи и попълнен формуляр за отказ от покупката трябва да изпратите до КОЛОРИТЕ ЕООД по един от следните начини:

 

- до поискване в офис на Еконт, София-Павлово,
- до поискване в офис на Спиди, София-
Бъкстон,
- по пощата на адрес:
София 1618, ул. Св. Екатерина, бл.79, ап.13

 

Можете да я донесе и на място на посочения по-горе адрес. В този случай е добре да се свържете предварително с нас, за да уточните времето, в което ще дойдете.

 

След като върнете продукта, ние ще прегледаме дали са изпълнени всички условия за връщане (не е нарушен външният вид на уреда и на опаковката и са налични всички съпровождащи документи). По избран от вас начин (банков превод или пощенски запис) ще възстановим заплатената от вас сума в рамките на пет работни дни.

 

От тук можете да свалите документ за отказ от договор за покупка от разстояние:

 
Bellissima.bg Новини
Септември 2020
Новата Bellissima MyPro Steam B28 100 е професионална преса с пара под високо налягане.
Преса Bellissima MyPro Steam B28 100
Още за Bellissima B28 100 »
Септември 2020
Новата My Pro Straight&Waves B29 100 е професионална преса за изправяне и ретро вълни.
Преса Bellissima My Pro Straight&Waves B29 100
Още за Bellissima B29 100 »
Септември 2020
Новата Bellissima My Pro Absolute BA 300 е професионална преса с йон технология.
Преса My Pro Straight&Waves B29 100
Още за My Pro Absolute BA 300 »
Август 2020
Сешоарът Bellissima K9 2300 има йонизатор, дифузер и концентратор.
Сешоар Bellissima K9 2300
Още за Bellissima K9 2300 »
Юни 2020
Новата преса Bellissima B26 100 е с изключително широки керамични плочи.
Преса Bellissima B26 100
Още за Bellissima B26 100 »
Юни 2020
Новата мини пресата Bellissima BM200 е удобна за бързо изправяне навън.

Мини пресата Bellissima BM200
Още за Bellissima B26 100 »
Ноември 2019
Пресата Bellissima Revolution BHS1 100 има въртящ се в двете посоки барабан.
Преса Bellissima Revolution BHS1 100
Още за Revolution BHS1 100 »